RSS

chestii...

Ea: hai tu vrei sa ne drogam cu aspirina?
El: paracetamol
Ea: shasha ma doare capu'
El:
Ea: trb sa te uiti la true blood
Ea: te oblig!
El: nuuuu...
El:
El: imi iau jucariile si plec la scara mea
Ea:
Ea: vrei sa ne jucam cu papusile?
El: da....da.....da....
Ea: de'a mama si de-a tata
Ea: glumeam
El: agree
El: joaca-te in cutia ta cu nisip
El:
Ea: eh...eu am si galeata..tu numai lopatica
El:
Ea: "tarfa mica"
El: m-am suparat
El: brb
Ea:
El):
Ea: ...
Ea): ma gandeam ca esti codoasca si nu sti de gluma
El: deja intreci masura
Ea: ai dreptate!
El: glumeam
Ea:
Ea: ce glume de cacat ai in tine
El: sunt un marin
Ea: submarin?
El: nu....mărin
Ea: ah

Ea: totusi ce inseamna "codoasca" ?
El: (gaina) batrana?
Ea: nu mah
El: cum nu?
Ea: mama zisa ca "e femeile alea care umbla cu barfele"
El:
Ea: suna mai bn gaina batrana
El:
Ea: partzzz!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu