RSS

Vrea cineva ritual cu pietricele?

EA: vrei sa-ti fac un ritual cu pietricele?
EL): da :-??
EL: :))
EA: cred ca...o sa fie placut:>
EL): ascult
EA: o sa te leg
EA: de scaun
EA: o sa te inconjor cu lumanari parfumate rosii
EA: o sa arunc cu flori pe tine...
EA: o sa-ti citesc in pietricele
EA: si apoi o sa-ti tai venele si o sa'ti beau sangele
EL: BA....TE-A TURBAT TRUE BLOODU!!!
EL: :))))))))=))
EA: nu ai vrea?
EL: nu
EA: inima o fac tocanita
EL: hai ma....
EA: nu esti deloc de gasca:))
EA: 1:11
EL: prefer sa nu fiu de gasca si sa imi pastrez integritatea corporala=))
EA: eu te las sa-mi faci ritualu' pietricelelor...:>
EA: fi o bestie!:))
EA: *bestie
EL: prefer sa imi pastrez inocenta curata:)
EA: ce copil,domn'le!
EA: poate vrea a**** sa fie cobai
EL: poate te injura de toti sfintii:))
EA: nu-i zic si partea cu venele
EL: :))

[........................]

EA: o sa fac eu cuiva figura...da nu o sa-i tai venele..o sa tai putin mai incol:))
EL: n-ai cui
EL: nimeni nu e atat de "de gasca":))
EA: pai crezi ca trebuie sa stie ce vreau eu sa fac?>:)
EA: o sa zic adevaru' da doar partial:)
EL): ii zici ca faci o orgie acolo si vrei sa il legi de scaun si apoi ii zici adevarul?))))
EA: ceva de genu'
EL: :))
EL: n-o sa-ti iasa:)))
EA: tine-ti gura ca gasesc eu unu:)
EA: sau una
EL: una nu se pune
EL: unu:))))
EA: e prea perfect ca sa iasa
EA: :))
EL: daca totul merge ca pe roate inseamna ca ceva e gresit:))
EA: ajung naiba pe la tripcea:))



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu